NASIL BÜYÜDÜK !…..


LOGO 5BÜYÜDÜK (R) 1Büyüdüm büyüdüm ,bizim sütçünün organik sütü ile büyüdüm…
Sokaklar bana dardı ,okul bahçesinde top oynayarak büyüdüm.
Camları kırınca okul bekçisinden kaçarak büyüdüm…
Cam parası ödemekten bıkan babamdan köşe bucak saklanarak büyüdüm…
Büyüdüm , büyüdüm bir de baktım ki derin bir karmaşa…
Sudan çıkmış balık bile yanımda hikaye kalır desen yeridir.
Trafik desen tıkalı , yollar arapsaçı , sıcak ta bir yandan …
Heryer de çalışma var ,bitme süresi kısmet …
Biz bitmeden biter elbet …
Oraya yetiş buraya yetiş , ne zaman sabah oldu ne zaman akşam? …farkındamısın
Telaşe memurumusun derlerdi eskiden ,
Şimdi gelde telaşlanma , yetiş yetişebilirsen , yetiştirebilirsen…
Nasılsın derdik eskiden iyimisin ?
Şimdi vakit yokmuş bunları konuşmaya işimiz çokmuş…
Hadi hadi bir an önce çabuk ol…
BÜYÜDÜK (R) 2Tam gaz gidiyor koşuşturma , tam gaz gidiyoruz ömrümüzün sonuna…
Ne acelen var ; niye bu telaş ?
Yorgunum uyumam gerek , çok çalıştım bugün …her yerim tutulmuş!!!
Neler yaptım bir bilsen !!!
Evde ailen yolunu gözlüyor oysa , birkaç saatte olsa paylaşman için hayatı…
Sımsıcak bir sevgi ile sarılmanı bekliyor çocukların …
Sevgi bekliyor ,ilgi bekliyor eşin dostun ,arkadaşların
Herşey iş mi ? Hiçmi zamanımız yok Allah aşkına…
Sabah yedi akşam yemedi , çalış harale çalış gürele
Arınmamız lazım galiba hırslarımızdan ,
Daha güzel ve daha mutlu yaşamak elimizdeyken
Niye itiyoruz bu yaşamı elimizin tersiyle
Çok geç olmadan ,zamanımız dolmadan
Yarın değil şimdi şu anda….
Telefonun ucunda sevdiklerimiz….

Bahadır KİLİT 

www.hmstatil.com

www.mybilet.com

One thought on “NASIL BÜYÜDÜK !…..

Bir Cevap Yazın

