SUSADIM !…..


LOGO 5SUSADIM (R) 3Araştırmalara göre Türkiye su zengini bir ülke de değilmiş oysa
Ortalama 1300 m3 kişi başına düşen su miktarı ile ülkemiz uluslararası ölçütlere göre su sıkıntısı çeken ülkeler içinde değerlendirilmekteymiş…
Hal böyleyken su israfını önlemek çok ama çok önemli.
Çamaşır makinenizi veya bulaşık makinenizi tam dolu iken çalıştırınız.
Duşlarınızı kısa alınız ve duşunuza akış debisi düşük olan duş başlıkları takınız.
Tıraş olurken veya dişlerinizi fırçalarken suyu açık bırakmayınız
Bahçenizde bitkilerinizi sabah serinliğinde, buharlaşmanın minimum olduğu saatte sulayınız. Falan filan…
Hepimizin bildiği daha nice önlemler varken son günlerde tanker tanker su sıkılıyor
Susadım, çeşmeye varmaz olaydım
Nereden bilirdim ki suyun acıymış, acısı içimi yakarmış …
SUSADIM (R) 1Su gibi ömrün olsun derken
Bir yudum su da boğulurmuş insan
Şimdi bir bardak su iç de nefeslen, nefeslenebilirsen !!
Koşana susadı diye, güneş altında yürüyene terledi diye…durana pişti diye …
Trafik tıkandı diye,
Diye diye sıktın sularımızı…. canımızı da acıttın …
Ama artık çok da fazla can sıktın…
Çiçek sulasan da çiçekler açsa gönlümüzde
SUSADIM (R) 2Mis gibi koksa da kızarmasa yüzümüz bakabilse birbirimize utanmadan …
Azıcık mütevazi olabilsek keşkelere gerek kalmadan
Canımız acımadan , yanmadan içsek, içebilsek kana kana sulardan.
Ne olur du sanki sevgi pınarından akan sularda ıslansak ?
Şarkılarla , türkülerle , dualarla hep birlikte …
Her işin kolayı varken zoru seçmek niye ?
Çok mu zor milletiz yada kolayı yapmak mı zorumuza gidiyor?
Her şeyi biz mi biliyoruz , yoksa ben mi ?
Biz mi ıslanacağız beraber yürüdüğümüz yollarda ?
Sen mi; ıslanacaksın, yoksa ben mi ıslanacağım yalnız başıma ?
Bir olmak beraber olmak değil mi mutluluk yolu ?
Ne sen ne de ben üzüleyim bu aşkta …
Ne suyu nede sevgimizi israf etmeden yavaşca
Kapat çeşmeyi akmasın zamanımız boşa…

Bahadır KİLİT 

www.dsmart.com.tr

2 thoughts on “SUSADIM !…..

  1. Recep Ali Bey , güzel yorumunuz için çok teşekkür ederim. Su gibi temiz bir hayat diliyorum hepimize…

Bir Cevap Yazın

