SUSSAK OLMAZ MI ?…..


www.matchandtalk.comSUSSAK OLMAZ MI  (R) 2Ne zaman yattın da ne zaman kalktın
oraya koş buraya koş …bir dur Allah aşkına…
Bas gaza acele et, durma devam et… ama
Çok iş var çok!! hangisine yetişeceksin ki ?
Yetiş yetişe bilirsen de yetişemezsin ki !!
SUSSAK OLMAZ MI  (R) 3Can mı dayanır, canan mı dayanır böylesine bir tempoya ?
Yatçaz kalkcaz ordayız…
Oysa hepimiz huzurdan firar dayız…
Araba gürültüsü, insan gürültüsü, gök !! gürültüsü derken
Ne güzelmiş oysa sessizliğin büyüsü…
Sudan çıkmış balık gibi sersem ve şaşkın ne yapsam bilemedim …
Bağırsam çağırsam mı acaba ? kim duyar ki benden başka …
Meğer aradığım buymuş , sessizlikteymiş huzur…
Durdum kaldım öylece …
Kalbimin sesini duyuyorum nasıl da atıyor mübarek ?
Hızlı mı atıyor yoksa yavaş mı ? arasam mı acaba doktoru ?
Nasıl da unutmuşum sessizliği ve sessiz kalmayı ..
Nasıl da unutmuşuz sessizce anlatabilmeyi…
SUSSAK OLMAZ MI  (R) 1Sessizce anlaşılabilmeyi !
bildiğine konuş !! bilmediğine konuş…ota konuş…konuş
Bağırabildiğin kadar bağır ; korkuttun sansınlar…
Anladın ya! sesin çıksın adam sansınlar…
Ya da sen öyle san ….
İstersen dene benim gibi sen de sessizliği aramayı…
Sessizlikle buluşmayı …
Bakarsın anlarız birbirimizi sessizce…
Kimseler görmeden, duymadan, hislerimizle anlaşmayı…
Denemekle ne kaybederiz ki
Ha sen-ben ; ha ben-sen ne farkeder..?
Beraber değilmiyiz ? Kardeş değilmiyiz….?
Sen öyle demiştin ya da ben mi yanlış anladım acaba ?
Olurmu olur…..olmazsa da canın sağolsun….
Daha ne diyeyim ki ?….

Bahadır KİLİT 

http://www.loccitane.com.tr

Bir Cevap Yazın

