BİR BAŞKADIR BENİM ” MEMLEKETİM ” …..


www.dsmart.com.trBİR BAŞKADIR BENİM MEMLEKETİM (R) 2Havasına, suyuna mı ?                         Taşına , toprağına mı ?
Ağacına, ormanlarına mı ?                Ovasına yaylasına mı ?
Kanla çizilmiş şanlı bayrağımıza mı ?
Uğruna feda olmuş canlara mı ? …
Saymakla biter mi ? aşık olduklarımız …
Gözlerde yaşlarla ve gururla, her defasında daha güçlü haykırarak
” Bin can feda olsun bir tek dostuna ” …
Acısıyla tatlısıyla, iyisiyle kötüsüyle …
Müslüman olanıyla, olmayanıyla …
BİR BAŞKADIR BENİM MEMLEKETİM (R) 1Türk, Kürt, Laz, Çerkez, Tatar, Boşnak, Arnavut  …
Çok ama çok bilinmeyenli bir denklem bu ..
Çözemezsin….
Ar-ge yapsan ne fayda ;
BİR BAŞKADIR BENİM MEMLEKETİM (R) 3İsviçreli bilim adamları deneyler yapsa ne fayda ?
Havuzu, kaç çeşme ihanetle dolduruyor sayamazsın !!
Çarpanlarına ayırmaya kalksan, çarpılırsın da kalırsın ….
Huyu, suyu bu kadar kendine has,  farklı, başka bir millet var mıdır acaba ?…
İstediğin kadar oyna  … Oynadığınla kalırsın anca ….
Gelmez hiçbir oyuna …gelemez!!!
Çanakkaleyi geçebildin mi ?
Hevesin kaç kere kursağında kaldı , yetmedi mi ?
Bitmedi mi ? hayallerin, yoksa yine mi uyandırdık seni ?
Ne oynuyorsun , niye oynuyorsun hala ? Bu çırpınış niye ?
Holywood filmi mi çekiyoruz bu ülkede de, göndermişsin figüranları ….
Biz eğleniyoruz farkında bile değilsin … Burada oyuncu çok ; oyunda çok …
Sen hikayeyi yazmaya devam et ama
Başrolü, kendi senaryomuzla oynayacak, yine bizleriz ….
Şimdi , hadi ,hemen bekleme yapma devam et…
Burası Türkiye ….
Bir başkadır benim Memleketim……
Bir başkadır benim memleketim….
Bambaşkadır benim memleketim….

Bahadır KİLİT 

www.dsmart.com.tr

One thought on “BİR BAŞKADIR BENİM ” MEMLEKETİM ” …..

  1. Geri bildirim: Anonim

Bir Cevap Yazın

