ARABESK Mİ BAKIYORUZ HAYATA ? …..


www.mudo.com.tr

ARABESK Mİ BAKIYORUZ HAYATA (R) 5Yaralıyım ,dertliyim doğuştan kederliyim…
Kimini alıp gitti… kimini yakıp gitti bu şehrin geceleri…
Bana sor ayrılığı , bana sor yalnızlığı…bana sor ayrılığın acısını…..
Hava günlük güneşlik , çiçek kokuyor , her yer mis gibi…
Ama arabesk dinliyorum gözüm kapalı… ruhum da kapalı !
ARABESK Mİ BAKIYORUZ HAYATA (R) 1İçim karanlık bulutlarla dolu …ha yağdı ha yağacak…..
Nereden çıktı şimdi bu müzik ? Neyin nesi ..kimin sesi ?
Kimsesizlerin mi kimi yoksa ? Neden ihtiyacımız var buna ?
Dinle dinle gir bunalıma , sonra çık çıkabilirsen…
Kim musallat etti başımıza ?
Doğuştan kederli olacak ne yaptık Allahım….
Acıların çocuğu benmiyim ?
Benim niye hiç teknem olmadı abi ‘?
Sağ cepte elektrik , sol cepte su faturası birde baş ucumda doğal gaz faturası…
Öde öde bitmiyor !!!
Orada bir ışık yanıyor uzakta…belki bir umut
Gtimesek te görmesek te….
ARABESK Mİ BAKIYORUZ HAYATA (R) 3Kim yaptı o hareketi ?                              Kime yapacağız iyiliği ?
Allah versin bereketi…
Bize de zaten gösterdiler en kral hareketi.
Doldur be meyhaneci doldurda içeyim diyesi geliyor insanın…
Kaldır kadehi sağlığına , şerefine…kaldıysa bir tane…
Ne olacak memleketin hali ? Allah büyük , takdir-i ilahi ..
Trafik de çok fena bugün …
Çıkarma güneş gözlüğünü sakın, tanımasınlar seni….
Var ya Belediye Başkanı;  yok yok Başbakan ben olsam …
Kapat şu radyoyu kapat ….içimi baydın…

Bahadır KİLİT 

www.mudo.com.tr

Bir Cevap Yazın

