SEN, BENİM KİM OLDUĞUMU BİLİYOR MUSUN ? …..


www.shopindeed.comSEN BENİN KİM OLDUĞUMU BİLİYOR MUSUN (R) 1SEN BENİN KİM OLDUĞUMU BİLİYOR MUSUN (R) 2– Ehliyet ruhsat lütfen…
– Sen benim kim olduğumu biliyor musun ?
– Hayır efendim bilmiyorum ..
– Aşırı hız ve hatalı sollama yaptınız..emniyet şeridini ihlal ettiniz..
Kurallara uymadınız…..
– Kimsin sen? …

Herkes kendine göre ünlü ve önemli ,yada tanıdık biri olmalı bir yerlerde…
Kurallar kime ? sade vatandaşa mı ?
Hayır tabii ki de ?
SEN BENİN KİM OLDUĞUMU BİLİYOR MUSUN (R) 3Peki bunlara bu cesareti veren kim ?
Paraları mı yoksa tanıdıkları mı ?
Yoksa görgüsüzlükleri mi ?
Ben sen o , biz siz onlar… Hepimiz suçluyuz ,
Dün dün dür’e, bugün bugün dür’e inandık yıllarca…
Günü günlük yaşayınca unuttuk dünde ne olduğunu ?
Hepimize Müslüman olmak yerine kendimize Müslüman olduk…
Bana dokunmayan yılan bin yıl yaşasın diye diye büyüttük bencilliği……
Görmezden geldik hep…

www.shopindeed.comYanar dönerli lambalar takmakla olsaydı keşke şeref ve haysiyet …
Sonra çoğaldı içimizdeki ünlü ve önemli şahsiyetler..
Kim olduklarını bilmiyoruz ama kim olmadıklarını iyi biliyoruz..
Yollar anasının yolu …cebi yediği haklarla dolu
– Şimdi bas git yoluna …tıkama emniyet şeridini ..
Yanlışlıkla da olsa belki bir iyiliğin dokunur ….da
Hesap veremeyeceğin bir şey kalmaz….. yarına…
– Hakikaten kimsin sen ?
– Pardon abi özür dilerim…

Bahadır KİLİT 

One thought on “SEN, BENİM KİM OLDUĞUMU BİLİYOR MUSUN ? …..

Bir Cevap Yazın

