MANGAL STYLES …..


http://www.doping.com.tr
http://www.dominos.com.tr

www.mecrea.comThe Mangals,
Meteoroloji geçtiğimiz hafta sonu için İstanbul’da hava açık olacak ve yaz kendini hissettirecek dediğinde tamam artık soğuklar bitti ve yaz geldi diye ne kadar da çok sevinmiştim .Taaa ki pazar günü evin penceresinden dışarıya  bakıncaya ve aman Allahım diyerek irkilinceye kadar …
MANGAL 4Anladım ki meteoroloji yine tahminleri tutturamamış !!! zira Haliç’in üstünde bir sis bulutu…
Yağmur mu yağacak yine ?
Acaba gözlerim mi kapalıydı?
Rüyada mıydım yoksa?
Döndüm baktım, elimi yüzümü bile yıkamamışım daha ….
Buz gibi suyla tekrar uyandım. Bu güzel güne ; balkonun kapısını açarak  tekrar baktım…
Ne göreceğimi merak ederken sisler içinden gelen kokuda buldum kendimi…
MANGAL 3MANGAL 5Biraz patlıcan kokusu ardından tavuk pirzola…
Kardeşim bu ne hız yahu ? Daha kahvaltı bile etmedim ki ?
Ben bu günü böyle de hayal etmemiştim ama ?
Zira parka gidecek çiçekleri koklayacak baharı içimde hissedecek ve mutlu olacaktım…
MANGAL 1Yine de yılmadım ..Kahvaltımı yaptım ve merakla dışarıya çıktım …..
Evet evet çıktım….Yaz gelmişti canım memleketime !!!
Havada güzeldi!!! Ama her yer açık ve güneşli değildi ne yazık ki…
Tavuk pirzola ve kanatın oluşturduğu sis hemen her yeri sarmış , bölgesel olarak ta kuzu pirzola ve dana biftekin oluşturduğu koku birbirine karışmış bir sağanak vardı…
Her ağacın gölgesinde bir mangal ve her mangalın çıkardığı dumana isyan eden çiçekler ve ağaçlar…
MANGAL 2Ve birde sağa sola atılan çöpleri temizlemek zorunda olanlar …
Evet yaz bize gelmişti ama biz galiba yine hazır değildik bu güzelliğe…
Yedik , içtik afiyet olsun …Olsun ama birazda saygı dolsun ruhumuz…
Yanınızdaki , uzağınızdaki ,sağınızdaki ve solunuzdakine..
Ama bize bu güzellikleri sunan ve bunu bizden belki de hiçbir karşılık beklemeden yapan doğaya ve doğada yaşayanlara en çok…
Geleceğimiz olan çocuklarımız affedebilir belki o zaman bizleri…belki o zaman sığınacak bir limanımız olur bahar dallarında …
Ve Belki o zaman mutlu oluruz kalpten ve yaparız mangalları yayıla yayıla…
Bahadır KİLİT (İstanbul)

www.mysurvey.com

http://www.loccitane.com.tr

www.tatil.com

2 thoughts on “MANGAL STYLES …..

  1. Başlık süper :))
    İnsan yaşadığı Dünya ve tabiata bu kadar saygısız davranmasına rağmen hâlâ kendisine sunulana daha ne kadar yıkıcı ve duyarsız davranacak acaba. Çocuklara temiz ve yeşil bir doğa bırakmanın önemi haricinde gençliğimizde katlettiğimiz yeşilliği yaşlılık dönemimizde ne çok arıyoruz oysa ki. Yazılarınızı beğeni ile takip ediyorum. Teşekkür ederim.

Bir Cevap Yazın

