BÜTÜN TÜMSEKLER; BANA , BİZİ HATIRLATIYOR …..


www.dsmart.com.tr

http://www.indirdik.com

TÜMSEKLER 1 (R)Son zamanlarda her sokakta ve caddede rastladığımız tümsekler var..

Tam hızlanacak iken frene basmak zorunda bırakan…

Peki bu kadar gereklimi bu tümsekler?

Lafa geldiğinde şöyleyiz böyleyiz diye kendimizi över dururuz. Hele iş araç sürmeye geldiğinde ise hepimiz anamızın karnından F1 pilotu olarak doğmuşuzdur. Kimse ben kötü şöförüm demez…

http://www.darty.com.tr

Demez ama aynı başkanlık koltuğu gibi oturunca kalkmak bilmediğimiz şöför koltuğunda ne var ne yok bütün sinirimizi çıkarırız o gaza basarak…Ana yol , ara yol ,bulvar, sokak fark etmez neresi olursa olsun gaza basarız…İşte bu yüzden de sokakta yürüyen ,durakta bekleyen ,parkta oynayan her kim varsa ezer geçeriz.

Bu soruna çözüm için bulundu bu tümsekler öyle değil mi?

TÜMSEKLER 2 (R)Aman bizim sokağımızdan yavaş geçsinler ,pardon yavaş geçmek zorunda kalsınlar diye.

Ne utanç verici !

Bizim çözüm olarak baktığımız bu tümsekler aslında bizim eğitim seviyemizin de nerelerde olduğunu gösteriyor. Bilmem ne üniversitesi bilmem ne mezunu ?

http://www.vipdukkan.comİş okumakta değil ki ? Eğitimde . Adında eğitim yazısı geçen Milli Eğitim Bakanlığı okullarından eğitim yerine bir dünya ezberle mezun olunca böyle oluyor demek ki !

Öte yandan güzel ve bakımlı araç muayene istasyonları açıldı …

Eskiden birkaç dakikada geçtiğimiz muayeneden şimdi en ufak bir hata da geçemiyoruz..  ” Git yaptır öyle gel ” ….Bu güzel bir gelişme ,

Ama ya bize, tümsekler yapmak zorunda bırakan şöförler ne olacak ?

Ehliyeti bir kere aldın mı ölene kadar devam…

Halbuki araçlardan önce insanlar muayene edilmeli hemde 3-4 ayda bir .

Ne bileyim ben üç ay sonra senin hasta olmayacağını ,belkide psikolojin bozuk..Araç kullanmaya müsait değilsin..

Yooo olur mu hepimiz maşallah turp gibiyiz…sıktık mı taşın suyunu çıkarırız…

Bide sıkabilsek !

Aslında sıkıyoruz da;  lafta…

TÜMSEKLER 3 (R)İhtiyacımız olan biraz saygı .Ama herkese ve her şeye …
Bu saygıyı yaşayabildiğimizde hem sokaklardaki hemde hayatımızdaki tüm tümsekleri de kaldıracağımıza inanıyorum…

Tümseksiz ,açık bir yol diliyorum gönüllerinizde…
                                                                                     Bahadır Kilit ( İstanbul )

www.tatil.com

http://www.kiraguru.com/

3 thoughts on “BÜTÜN TÜMSEKLER; BANA , BİZİ HATIRLATIYOR …..

  1. Gerçekten lüzumsuz dercede artmış durumda bu tümsekler ve işin ilginç yanı fark etmediğiniz anda yavaşlamazsanız kaza yapma riski veya arabanıza gelecek hasar oranının artıyor olmasıdır. Teşekkür ederiz

    • İlginize teşekkürler , o tümsekler yokmu o tümsekler yine vurdurdu kafamı tavana …

  2. Yazınızı okudum, evet bu tümsekler neleri ifade ettiğini fark ettirdiniz.Size teşekkür ediyorum..saygılarımla,
    faruk bayramoğlu

Bir Cevap Yazın

