HAYALLERE YELKEN AÇTIM (Alim SÜR)…..


http://www.dominos.com.tr

LOGO 5

ALİM SÜR HAYALLERE YELKEN AÇTIM (R) 1

” HAYALLERE YELKEN AÇTIM “  adlı yeni bir deniz kitabı daha, deniz dostlarına merhaba dedi . Değerli Kaptan usta denizci Alim SÜR beyefendinin, katamaranıyla dört buçuk yıl gibi bir sürede gerçekleştirdiği dünya seyahatinin detaylarının bulunduğu kitap BOAT SHOW  fuarında CNR da okuyucularıyla buluştu.

‎4 Mart 2013 tarihinden itibaren  D&R web sayfasında ve ayrıca büyük D&R mağazalarında satışa sunulacak olan “HAYALLERE YELKEN AÇTIM” Raflarda sizleri bekliyor olacak.

17 Şubat 2013 tarihli Milliyet gazetesinin Pazar ilavesinde, Kendiside bir denizci olan Sayın Meriç KÖYATASI‘nın kaleminden , ” HAYALLERE YELKEN AÇTIM “ kitabının detaylarınız öğreniyoruz.

“Hayallere Yelken Açtım” 

Alim ve Hattaya Sür çiftinin, dünya seyahatini anlattığı “Hayallere Yelken Açtım” kitabı, güzel bir üslupla yazılmış bir anı ve rehber kitap…  Kitapta, leziz yemeklerini tatma fırsatı bulduğumuz Hattaya Sür’ün yemek tarifleri de yer alıyor.

http://www.fotomoz.com

Alim ve Hattaya SÜR

Alim ve Hattaya SÜR

Bu kitap bir hayalin nasıl gerçekleştiğinin örnek öyküsü olarak özetlenebilir… Daha çocuk yaşlarda iken büyük usta Sadun Boro’nun seyahatinden ilham alarak, yelkenle dünya turu hayalini yıllarca kafasında besleyip, daha sonra bir katamarana kavuşup, eşiyle birlikte hayallerini gerçekleştiren Alim Sür’ün yolculuğu dört buçuk yıl sürmüştü…
Alim Sür kitabındaki felsefeyi anlatırken şunları vurguluyor

http://www.lidyana.com/

“Önemli olan uzun yolda seyir halidir… Yelkenli tekne, seyahat ederek yeni coğrafyalar keşfetmeyi seven insanlar için en iyi araçtır. Çünkü bir gezi teknesinin hızıyla dünyayı arşınlarken, yakalanan güzellikler çoğalır. En çok merak edilenlerin başında böyle bir seyahatin maliyeti gelir. Nedense tekneyle dünya turu, ‘Varlıklı insanların yapabileceği bir yolculuk!’ olarak yorumlanır. Aksine bu durum tamamen farklıdır. Bugünden geriye şöyle bir baktığımızda, dünya turu yapmış denizcilerin büyük kısmının teknelerinin çok mütevazı, bütçelerinin de kısıtlı olduğunu görürsünüz. Bunların en başında da hepimize ilham kaynağı olan ‘Pupa Yelken’in yazarı Sadun Boro gelir…”
Marmaris’ten yola çıkıp Akdeniz, Atlantik, Panama, Pasifik, Hint Okyanusu, Kızıldeniz, Akdeniz rotasında yaşadıklarını, ada ada, ülke ülke gittiği yerlerin özelliklerini hatta koordinatlarıyla birlikte demir yerlerini okuyucuyla paylaşan bu kitap, yeni gezginler için sanki yardımcı bir pilot veya rehber niteliği de taşıyor…
Tabii kitapta, Hattaya Sür’ün enfes yemek tarifleri de yer alıyor.
Alim Sür’ün kitabının arka kapağında ise büyük denizci Sadun Boro’nun bir tanıtım yazısı yer alıyor.

tish-o.com.tr/


 

CAM PLAJ CALIFORNIA (Glass Beach) !….. SAYFASI İÇİN TIKLAYINIZ

4 thoughts on “HAYALLERE YELKEN AÇTIM (Alim SÜR)…..

  1. Hakan Bey,

    Ellerinize sağlık, güzel bir sayfa olmuş. Teşekkür ederim.

    Hattaya & Alim Sür

    • Çok teşekkür ederim Alim bey Çalışmamızı beğenmenize sevindim. Sağ olsunlar Okuyucularımızda yoğun ilgi gösterdiler. Ve Eminim sizin diğer anılarınızı ve makalelerinizi sabırsızlıkla bekliyorlar . Bu vesile ile Hanımefendiye ve size hürmetlerimi sunarım

  2. Alim Sür bey’in kitabını yeni aldım ve okuyorum. Okumaya başlamadan önce kitapla birlikte verilen dvd yi izledik. Çok beğendik. Birgün bir yelkenliyle denize açılırsak, başucumuzdan ayırmayacağımız bir kitap olacak. Başarılarının devamını diliyorum.

    • Taylan bey, umarım gönlünüzce o engin denizlerde olursunuz ve bizlerde size “Pruvanız neta olsun” diye selam ederiz. saygılarımla

Bir Cevap Yazın

