NİLGÜN ÇOLAK HANIMDAN PAYLAŞTIĞIM BİR YAZI !…..


NİLGÜN ÇOLAK HANIMDAN YİNE ÇOK ETKİLEYİCİ BİR YAZI . OKUMANIZI VE SİZİNDE PAYLAŞMANIZI ÖNERİRİM


https://www.pahabicilemez.com/istanbul

www.mysurvey.com

KUPONLY.COM

nilguncolak

Roomseven_0549 final (1)

Sizlere bazen kendi yazdıklarımı bazen de gördüğüm, beğendiğim hatta etkilendiğim şeyleri yazacağımı yada resimlerini paylaşacağımı söylemiştim. Evet aşağıdaki bu yazıyı bana bir arkadaşım göndermiş, okuduğumda çok etkilendim. Harika bir yazı mutlaka sizde okumalısınız. Tavsiye ederim. Böyle birşey yaşıyor olmanız gerekmez ancak bunu okuyup bir sevdiğinizle paylaşırsanız farkında olmadan belki de bir evlilik kurtarmış olursunuz kim bilir? 

Unutmayın!!! Çoğu Hayatların yıkılmasının sebebi, İnsanları hedefe ulaşmaya az kala pes etmesindendir.

LÜTFEN BİR KAÇ DAKİKANIZI AYIRIP SONUNA KADAR OKUYUN!!!!

Bu akşam eve geldiğimde Eşim Akşam yemeğini servis ediyordu. Elini tuttum ve ona söyleyeceğim şeyler olduğunu söyledim. Masaya oturdu ve sessizce yemeği yemeye başladı. Ve yine Gözlerinde o korkuyu gördüm.

Bir an da kasıldım ağzımı açamıyordum ama düşüncelerimi söylemem lazımdı. Ben boşanmak istiyorum. Sinirlenmedi Sözlerime karşılık vermedi, sadece sebebini sordu.

View original post 813 kelime daha

2 thoughts on “NİLGÜN ÇOLAK HANIMDAN PAYLAŞTIĞIM BİR YAZI !…..

  1. Çelebi Kaptan, hikaye hüzün dolu ama hayatın gerçekleri bazen insan aynı evde yaşadığı eşini unutur olur, halbuki ister erkek olsun, ister kadın olsun sevgi, paylaşım ve var olduğunu hissetmesini ve duygularla yaşadığını duymasını ister. Evlilik dediğin iki insan arasında her şeyi birlikte paylaşmak gerek. İşten eve geldiğinizde güler yüzün sizi karşılaması, bir yerlere gidilecekse birlikte gidilmesi vs… işte bunlar olmazsa evlilikte nasıl bir evin teker teker tuğla döker gibi evlilikte böyle çöker. Onun için diyorum mutlu olmak için evlermiş, hanlar mış, arabalar mış insanı mutlu etmez. Mutlu eden şeyler evlilikte paylaşım ve konuşmaktır bir birinize dertlerinizi anlatamazsanız o zaman evlilik de yok olur gider ve böylece boşanmaktan başka çareniz kalmaz. Nilgün Çolak hanıma yüreğine ve kalemine sağlık derim hiç olmazsa bu hikayeyi okuyan evli çiftlerimiz belki evliliklerini bunun sayesinde kurtarırlar, sağlıcakla kalın ve mutlu kalın!

    • Çok haklısınız Ayşe hanım. İnsanlar sadece evliliklerinde değil, yaşamlarının her alanında iletişimde oldukları kişilerin düşüncelerini anlamaya, saygı göstermeye, düşüncelerini kabul etmeseler bile dinlemeye çalışmalıdırlar.

Bir Cevap Yazın

