YENİ YILDAKİ GÖZYAŞINIZ SADECE SİZE GÖSTERİLEN SEVGİDEN KAYNAKLANSIN…..


2013 TEBRİĞİ

HAYAT İNİŞLER VE ÇIKIŞLAR , SEVİNÇLER VE HÜZÜNLERLE DOLU OLDUĞU KADAR ELBETTE HOŞ SÜPRİZLERLE DE DOLUDUR. SEYİRCİSİNİN LARA FABIAN’A GÖSTERDİĞİ SEVGİ DOLU BU DUYGU YÜKLÜ SÜPRİZ UMARIM VE DİLERİM Kİ  TÜM YAŞAMINIZ BOYUNCA SEVDİKLERİNİZ VE SEVİLDİKLERİNİZ TARAFINDAN SİZE DE GÖSTERİLSİN.  ŞARKININ DA SÖYLEDİĞİ GİBİ JE T’AİME (SENİ SEVİYORUM) HAYAT DA SİZLERİ SEVSİN.

SEVDİKLERİNİZLE VE SEVİLDİKLERİNİZLE NİCE MUTLU SENELERE İNŞALLAH….. 

BEN SİZLERİ SEVİYORUM
ÇELEBİ KAPTAN

ÇİKOLATA SEPETİ (R13)

 EN TATLI HEDİYEYİ SATINALMAK İÇİN RESMİ TIKLAYINIZ

4 thoughts on “YENİ YILDAKİ GÖZYAŞINIZ SADECE SİZE GÖSTERİLEN SEVGİDEN KAYNAKLANSIN…..

  1. 2013 yılı ile ilgili çok güzel duygular var içimde. Yeni bir dönemin başladığına inanıyorum. Mutlu yıllar. Herşey gönlünüzce olsun!

    • Bende bu konuda sizinle hemfikirim bu yıl uyanış yılının başlangıcı olacak ve mutluluklar hakim olacak gibi geliyor Mutlu neşeli ve dostça bir yıl diliyorum size sevgiyle kalın

  2. Çelebi Kaptan, çok güzel söylemişsiniz ”HAYAT İNİŞLER VE ÇIKIŞLAR , SEVİNÇLER VE HÜZÜNLERLE DOLU ” ama bu inişlerden insan ders alması gerektiğini de öğrenmemiz lazım çünkü her inişin bir çıkışı olduğunu o çıkış insana güzellikler getiriyor. Hayat bana çok şeyler yaşattı ve hala da yaşatacaktır ama her yaşadığım olumlu veya olumsuz şeylerden ders alıp kendimi hayatın ne olursa olsun çok güzel ve kısa olduğunu söylerim ve hayatı yaşamayı çok severim.

    Lara Fabian’ı çok severim hele ki bu şarkısını seyircinin verdiği sevgi gösterisini çok seyretmiş ve dinlemiştim, seçiminiz çok güzel tebrik ederim ve paylaşım içinde size teşekkür ederim🙂

    Benim bir sözüm var hep arkadaşlarıma bunu söylerim: HAYATI YAŞA VE YAŞAT, çünkü hayat çok kısa🙂

    • Evet inişler çıkışlar yaşamımızda, yaz ve kış gibi kardeşler ve birbirlerini kıymetli kılanlar da bu farklılıklar belki bu sebepten ötürü mutlu olabiliyoruz . Bu arada Lara FABIAN her dinlediğimde bana duygu yükler seyirciside bu yüzden müthiş.
      Ayrıca ,size katılıyorum “YAŞAMAK İSTİYORSAK YAŞATMALIYIZ ” saygı ve sevgilerimle

Bir Cevap Yazın

