HADİ BAKALIM BUNA NE DEMELİ !…..


VOLSWAGEN HOVERCAR (R)ÇİKOLATA SEPETİ (R14)

BU UZAKDOĞULULARIN YAPMAYACAKLARI YOK . İZLEYECEĞİNİZ BU GÖRÜNTÜLER NE KADAR GERÇEK BİLMİYORUM SORGULAMAK GEREKİR ANCAK BEN BU SİSTEME UYGUN ÖZEL BİR ASFALTIN ÜRETİLME SAFHASINDA OLDUĞUNU YAKIN ZAMAN ÖNCE CİDDİ BİR KAYNAKTA OKUMUŞTUM. BU GÖRÜNTÜLERİ YORUMLAMAK GEREKİRSE BENCE ŞUNLAR SÖYLENEBİLİR  İYİ BİR YENİLİKÇİ  PROJEYLE ÖNCE DALGA GEÇİLİR , SONRA TAKİP EDİLİR , EN SONUNDA DA ÇILGINCA KULLANILIR . BU GÜNE KADAR HEP BÖYLE  OLDU 

BAKALIM SİZİN BU KONUDAKİ YORUMLARINIZ NE OLACAK YORUMLARINIZI MERAKLA BEKLİYORUM .

SEVDİKLERİNİZE EN GÜZEL HEDİYE ÇİKOLATA SEPETİ

5 thoughts on “HADİ BAKALIM BUNA NE DEMELİ !…..

  1. Uzay filmlerinde gördüğümüz araçlar birgün tarfiğe çıkacaklar )) Bu buluş o günlerin de geleceğini teyid ediyor gibi.
    Ben bir sipariş versem, indikten sonra katlayıp en dar alanlara bile sığdırabileceğim bir araba istiyorum, park yeri aramaktan bıktık ))
    Teşekkür ederim.

    • 21 Aralıkta herkes kıyamet kopacağı yaygarasında vakit kaybediyor acaba kaç kişi o gün “yeni bir çağ başlıyor olabilir mi 1″yi konuştu merak ediyorum kim ne derse desin sistem tıkır tıkır işliyor ve yenilikler sanırım artık yaşamımıza daha hızlı girecek. Çağ bilgi çağı artık altın çağdayız hayırlı olsun

  2. Bu buluştan hariç daha bilmediklerimiz, görmediklerimiz vardır bizler sadece küçük buluşlar görüyoruz daha neler vardır kim bilir artık zamanla onları da görür ve yaşarız diye düşünüyorum🙂 .

    • Evet bugün devletler piyasadaki teknolojiden 20 sene önde seyrediyor yenilerini buldukça destekledikleri firmalar aracılığıyla piyasaya sürüp ekonomi oluşturup güçlerine güç katıyorlar. kısacası bilimde önde olan kazanıyor . Bu arada Kitap listemde ” Zihin kontrolü” isimli kitapta bu bilgilerin detaylarına ulaşabilirsiniz gerçekten ilgi çekici konular var

      • Aynen öyle Çelebi Kaptan güçlerine güç katıyorlar bizler ise o yeni teknolojiden bir parçasını görüyoruz. Kitap listenize daha detaylı bakmam gerekecek ve ”zihin Kontrolü” kitabını da okumam gerekecek, teşekkürler🙂

Bir Cevap Yazın

