YENİ NÜFUS CÜZDANLARIYLA BANKAMATİKLERDEN PARA DA ÇEKİLEBİLECEK…..


YENİ NÜFUS CÜZDANLARI (R)

https://www.pahabicilemez.com/istanbul

Banka kartları kredi kartları taksit kartları firma indirim ve tanıtım kartları derken Cüzdanlarımızın ne kadar da çok ağırlaştığının farkındayız ancak elbette önemli olan cüzdanların mali refahının artması tabii bu da ekonomik gelişimle olacak bir husus

2013 yılında Nüfus müdürlüklerince dağıtımına başlanacak olan yeni vatandaşlık kartları sanırım güncel hayatta bazı kolaylıklar getirecek gelin bu kartların hayatımıza kazandıracağı yeniliklerden birkısmını birlikte izleyelim     İZLEMEK İÇİN TIKLAYINIZ

http://www.lidyana.com/

ÇİKOLATA SEPETİ (R13)

SATIN ALMAK İÇİN RESMİ TIKLAYINIZ

8 thoughts on “YENİ NÜFUS CÜZDANLARIYLA BANKAMATİKLERDEN PARA DA ÇEKİLEBİLECEK…..

  1. Ulaşımı, erişimi kolaylaştırmak, hayatı da kolaylaştırmaktır, yeter ki o iş faydalı olsun insanlığa.
    Değişim olumlu anlamda ise yaşama renk katıyor, monotonluktan kurtarıyor, teferruatlarda boğulmaktan da.
    Bir kartla birçok işlemi yapabilme kolaylığı güzel bir yenilik bence.
    Teşekkür ederim.

    • Evet her yenilik zamanla olgunlaştıkça anlam ve değer kazanıyor bu süreçte yaşananlar ise bazen üzüntü verebiliyor sabırlı ve dikkatli olmak gerekiyor çoğu zaman

  2. Çelebi Kaptan ben aslında bir tek uygulamada bir kaç şey yapmak pek hoşuma gitmiyor, aynı bu yeni nüfus cüzdanlar gibi. Bakın nüfus cüzdanınızı çaldırdınız mı o zaman elinizde ne varsa hepsini çaldırmış oluyorsunuz sayılır onun için hepsi bir arada olanları pek sevmiyorum ve hepsi bir arada olanlar çok hassas da oluyor. Nüfus cüzdanınızı kullandığınız banka kartınız da olmuş oluyor bu demek ki banka kartı kullandıkça nüfus cüzdanınız da çabuk eskimiş oluyor ve görün bak bu nüfus cüzdanı yılda kaç defa yenilenmek gerekecek diye düşünüyorum🙂

    • Gerçekten çok haklısınız. Ben işin bu boyutunu hiç düşünmemiştim . Kartlar bile yılda bir, bilemediniz iki yılda bir yıpranıyor. Umarım buna dikkat edilmiştir yoksa bahsettiğiniz gibi ciddi sorun yaşanır

      • Ben bilgi islem departmaninda calisiyorum ve cok zaman böyle ikisi bir arada veya daha fazlasini görüyorum böyle cihazlar daha cok cabuk yiprandiginida. Mesela eskiden cep telefonlar sadece telefon olarak kulanildiginda kac yil calisiyordu simdi ise ceptelefondan haric daha fazla özellikleri var ve bakin böyle fazla özellikli olan cep telefonlar ne kadar cabuk yipraniyor ve bozuluyor🙂

        • Gerçekten de ilk telefonum hani tank derler ya onun gibiydi ve hiç bozulmadı tek sorun kısa pil süresiydi , şimdi pil süresi uzadı ama arızaların ardı arkası kesilmiyor . Teknoloji her zaman insanların mutluluğuna yönelik hizmet vermiyor demek ki. Bu arada arzu ettiğiniz sürece gerek mesleki gerekse diğer bakış açınızı bu sayfadan paylaşmanız, takipçiler açısından faydalı olacaktır size ” ÇELEBİ KAPTAN ” blogunda Yeni yazar olmanızı teklif ediyorum harika bakış açınızı paylaşmalısınız bundan mutluluk duyarım

  3. Çelebi Kaptan, teklifiniz için çok teşekkür ederim beni çok mutlu ettiniz ama ben sadece kendi tecrübelerimi sizin paylaşımınızla yorum yapıyor ve paylaşıyorum. Yazma kabiliyetim yok sadece kendi içimden gelen hayata bakış açımı ve tecrübelerimi paylaşıyorum. Müsaadenizle ben sizin takipçiniz olarak kalayım ve içimden geldiği gibi yorum yapayım. Saygı ve Sevgilerimle🙂

    • Asıl içinden geldiği gibi yazanlara ihtiyaç var hakiki ve samimi olan yazılar da bunlar zaten beni iyi bir yazar olacağınız konusunda onayladığınız için teşekkür ederim🙂 teklifim size her zaman geçerli . Saygı ve sevgilerimle🙂

Bir Cevap Yazın

