KUŞLARIN BAŞ DÖNDÜREN GÖRÜNTÜLERİ (BELGESEL) …..



http://www.dominos.com.trhttp://www.dominos.com.tr

http://www.tatil.com

PELİKANLAR (R)

ONLARI HEP HABERCİ OLARAK ALGILARIZ EN AZINDAN BEN ÖYLE ALGILARIM AMA HABER VERDİKLERİ SADECE TAŞIDIKLARI MESAJLAR DEĞİL DOĞA HAKKINDA VERDİKLERİ MESAJLARDA VAR BENCE  BU ÖZGÜRLÜK TİMSALİ VARLIKLAR DÜNYAYI KANATLARININ ALTINA ALMIŞLAR VE KOLONİLERİYLE GÖRSEL ZENGİNLİKLER MEYDANA GETİRMİŞLER BİZLERE DE BUNLARDAN MANA ÇIKARMAK DÜŞMÜŞ GELİN BU MUHTEŞEM DOĞAYI BU GÜZELİM MANZARANIN EŞLİĞİNDE İZLEYELİM

 

http://www.konutkredisi.com.tr

4 thoughts on “KUŞLARIN BAŞ DÖNDÜREN GÖRÜNTÜLERİ (BELGESEL) …..

  1. Çok güzel videolar paylaşıyorsunuz. Çekim çok güzel yapılmış. Yanılmıyorsam Tv de vermişlerdi seyretmiştik.
    Yaşam onlar içinde kolay değil. Dışarıdan baktığımızda biz bunu kendi hayatımızla kıyaslayıp dersler çıkarsak ta onlar tamamen içgüdüsel yaptıkları bu göç mücadelesinde ne hissederler bilinmez. Bir hedef, amaç doğrultusunda uçmak…uçmak…
    Teşekkürler

    • İlgi ve yorumunuza çok teşekkür ederim . Bu görüntüleri Tv de yayına verdiler mi bilmiyorum ama ben bunu internet üstünden yayın yapan bir Avustralya belgesel kanalında izledim. Çok beğendim izlemeyen okuyucularımla tekrar izlemek isteyen takipçi dostlarıma hediye etmek hatırlatmak istedim umarım beğenirler . Beğenilerini ve eleştirilerini yorumlarından öğreneceğiz .

  2. Süper diyorum, bir an ben kuş olmak istedim doğanın güzelliklerini onlardan başkası göremez diye düşünüyorum. Çekim o kadar güzel olmuş ki insan bir an onların yanında olmak istiyor özgürce uçmak istiyor. Çelebi Kaptan çocuklarım her zaman evde hayvanlar ile ilgili belgesel izler ve bu kuşlarla ilgili belgeseli daha görmemiştim çok güzelmiş paylaşım için teşekkürler🙂

    • Bende ilk izlediğimde hayran kalmıştım gerçekten müthiş görüntüler Asıl alakanızdan ötürü ben teşekkür ederim. Gençlere de ( çocuklarınıza ) sevgilerimle

Bir Cevap Yazın

