GIDA TERÖRÜNDE YENİ GELİŞME, BAKANLIK 25 FİRMAYI DAHA AÇIKLADI !…..


http://www.dominos.com.tr

EN HESAPLI NAKLİYE

SAHTECİLİK YAPILAN ÜRÜNLER

Tarım Bakanlığı, sahtecilik yaptığı belirlenen 25 gıda işletmesi ve bu işletmelerin ürettiği 17 peynir, 12 yoğurt, 7 tereyağı, 1 UHT sütü teşhir etti.

www.dekoreko.comDaha endüstriyel gıda üretiminin sağlığa olumsuz etkilerinin meydana getirdiği etkilerinin sonuçları  çözümlenememişken,daha çok para kazanmak için ilave yöntemler geliştirerek bir başkasının sağlığını bozacağını bilerek üretim yapanları ŞİDDETLE KINIYORUM bu konuda  tüketici olarak el ele verip dikkatli davranmalıyız ki bozulan sağlığın maliyeti, bilinçsizce üretilen, bizler tarafından da  tüketilen ucuz  ürünlerin maliyetinden kat be kat daha pahallıdır LÜTFEN DİKKAT EDELİM

AÇIKLANAN FİRMALARIN LİSTESİNİ OKUMAK İÇİN TIKLAYIN 



2 thoughts on “GIDA TERÖRÜNDE YENİ GELİŞME, BAKANLIK 25 FİRMAYI DAHA AÇIKLADI !…..

  1. Ben mi fazla abartıyorum bu düşüncemle bilmiyorum fakat, gerek çarşı pazarda yiyeceklere baktıkça gerekse evimde buzdolabını açınca karşımda bir sürü düşman görmüş gibi oluyorum artık. İçinde ne var, hangi zararlı madde eklemişler gibi sorular üşüşüyor zihnime. Yesen bir türlü, yemesen başka. Sonra asrı- saadet dönemini okuduğumuz kadarı ile anımsamaya çalışıyorum. Birkaç hurma ile geçiştirilen öğünler…Karınlarına açlıktan taş bağlayan Efendimiz s.a.v ve sahabiler… Az yemek yemenin hem vücuda hem nefse faydaları…
    Tarım ilaçlarının yiyeceklerde ki kalıntılarını, kanser hastalığına sebebiyetlerini okudukça ” İki kuruş daha fazla kazanmak uğruna bize ne yapıyorlar ” sorusu kızgınlığımı körüklüyor.

    Aynı konuyu gündeme taşımayı düşünürken baktım ki erken kalkan yol almış ))
    Sağolun varolun

    • Bence abartmıyorsunuz çünkü gıda endüstrisi insanlığa düşman bir şekilde geliştiriyor sektörünü hatta geçenlerde bir misafirime doğada beslenmiş suni yem tüketmemiş köy ırkı tavuğun yumurtasını ikram ettim önce bu kokuyor dedi .bende daha sabahın yumurtası kokması imkansız dedim , ancak ben neden onun öyle hissettiğini bildiğimden güldüm ve tabii ona da açıkladım suni yemlerle daracıcık kabin kafeslerde ışık toprak görmeden yumurtlattırılmış yumurtanın tadına alışan topluma hakikisi ağır geliyor örneğin marketlerden alınan rafine zeytinyağına alışmış bir kişi hakiki zeytinyağını ilk önceleri tüketemez ağır gelir kokar ama bir kaç defadan sonra alışır ve o tadı aldıktan sonra da bir daha bırakamaz ben anlamıyorum bu insanları hakiki işlem görmemiş zeytinyağı daha ucuzken neden rafine edilip inceltilmişine daha çok para verirler bu arada bu konuda lütfen sizde yazın ki bir pencere daha açılmış olsun dikkat çekilsin

Bir Cevap Yazın

