ARDAHAN DA KUŞLARIN DANSI GÖRENLERİ BÜYÜLEDİ…..


KUŞLAR BİZE BİR ŞEYLER Mİ ? ANLATMAYA ÇALIŞIYOR, YOKSA BİZLER Mİ ANLAM ÇIKARMAYA ÇALIŞIYORUZ . BEN YARATAN’IN BİZE DOĞA ARACILIĞIYLA ANLATMAK İSTEDİKLERİ OLDUĞUNU DÜŞÜNÜYORUM. MUTLAK BİR SEBEBİ OLMALI Kİ,BÖYLE GÖRÜNTÜLERE ŞAHİT OLUYORUZ. BİZ İNSANLAR İKİ KİŞİ BİRLİKTE HAREKET ETMEKTE ZORLANIRKEN YÜZLERCE,HATTA  BİNLERCE  KUŞ BÖYLE TEK BİR RİTİMLE DANS EDEBİLSİN . AÇALIM GÖZÜMÜZÜ KULAĞIMIZI KAİNAT BİZE SESLENİYOR.

ÇİKOLATA SEPETİ (R13)

HAVADA DANS EDEN KUŞLARI İZLEMEK İÇİN BURAYA TIKLAYINIZ

2 thoughts on “ARDAHAN DA KUŞLARIN DANSI GÖRENLERİ BÜYÜLEDİ…..

  1. Daha önce seyretmiştim, yine karşıma çıkması tevafuk. Sizin yorumunuzla farklı anlam kazandı. Neden mi ? İlk seyrettiğimde havai fişek gösterilerini anımsatmıştı. Şimdiyse birlik ve beraberlik şuurunun önemini, buna ihtiyacımızın olduğunu ve ancak o zaman yaşamın bir şölene döneceğini idrak ettirdi. Tabii sizin bakış açınızla !
    Teşekkür ederim farkı fark ettiren bakışınıza.
    Saygılar

    • İlginize ben teşekkür ederim. Bende sizin yorumunuzu okuduktan sonra tekrar seyrettim gerçekten de havai fişek gösterisine benziyormuş ben fark etmemiştim sizin gözünüzle baktığımda gördüm dedim ya kuşlar biz insanlara tüm farklılıklara rağmen birlikte hareket edebilmeyi öğretiyor.

Bir Cevap Yazın

