YENİ HAFTA , HUZURLU , MUTLU VE SAKİN…..


Görsel

TÜM HAFTA BOYUNCA ACİL DURUMLARDA KULLANINIZ…..

Bugün Yeni bir hafta başlıyor ,

Evet birçok kişi Pazartesi sendromu adını taktığı stresi yaşıyor

Çünkü tatil sonrası çalışmak zor geliyor

Ama haklı değiller mi ?

Ben böyle stresleri düşüncemden çıkardığımdan beri mutluyum tavsiye ederim

İtiraz ettiğinizi duyar gibiyim.

Bilmenizi isterim ki , bana diretilen stresleri reddederek , huzurlu bir yaşamı seçtim (her türlü sorun yumağına rağmen)

Alışkanlıklarınızdan vazgeçerek sizde yapabilirsiniz.

Merak etmeyin oluyor, ben denedim

Ama ben size yinede  terapi olabileceğini düşündüğüm bir video izletmek istiyorum.

Lütfen sessizliği sağlayın ,

Videoyu tam ekran moduna getirin,

Sesi yeteri kadar ayarlayın ,

Ve arkanıza yaslanın .

İyi uçuşlar…..

N O T : İZLEMEK İÇİN LÜTFEN AŞAĞIDAKİ LİNKİ TIKLAYIN
http://www.youtube.com/watch?v=G77W6BMCnVo

N O T : Manşette fark ettiğiniz gibi cümleyi tam bitirmedim . Sizden ricam, tavsiye ettiğim gibi yaşayıp cümleyi siz gerçek yaşamınızdaki yakaladığınız  huzurunuzla tamamlayın

5 thoughts on “YENİ HAFTA , HUZURLU , MUTLU VE SAKİN…..

  1. Bu haftam oldukça stresli geçiyor. Zor olan, çetrefilli olan yaşamın bizatihi kendisi değilken ne acıdır ki insan insana zorlaştırıyor. Bu da canımızı yakan kısmı. Oysa bir göz açıp kapama vakti kadardır hayat.
    Menfaatler… Adalet yetisi yoksunları, yaşamak için öldürmeye başlıyor ( manen ). Asıl ölü kendisiyken nasılda yanılıyor bilse. Hiç hüsn-ü siret ölür mü ? Zira imanı olan ölmeden önce öldürmüştür her ne ölecekse, yok olacaksa. Suretlere odaklananların ne çok putları var !

    Konçerto için teşekkürler, dinlerken sakinleştik biraz.
    Sağolunuz, hoşça bakınız siretinize.

    • Öncelikli olarak ben size teşekkür ederim.
      Size ve sevdiklerinize zarar verdiğini düşündüğünüz kişilerden ne pahasına olursa olsun uzaklaşmanızı öneririm
      Ölüm mevzusuna gelincede okudunuz mu ? bilmiyorum fakat Dücane CÜNDİOĞLU Beyfendinin “ÖLÜMÜN DÖRT RENGİ ” isimli kitabını edinmenizi ve başucu kitabı yapmanızı tavsiye ederim
      Sağlıcakla kalın

  2. Tavsiye için teşekkür ederim. Yazılarını takip ettiğim bir yazar fakat henüz bir kitabını almamıştım.
    Demek ki bu kitapla bir başlangıç yapmak gerek🙂

    Saygılarımla

  3. Dikkate aldığınız için ben teşekkür ederim ,
    Kitabı okuduktan sonraki görüşlerinizi bana bildirirseniz kitaplık sayfamda yorumunuzu yayınlamak isterim

Bir Cevap Yazın

