HAYATA İYİ DAVRANMAK…..


Görsel

Ahhh HAYAT,

Seni nasıl sevdiğimi bir bilsen.

Aşkımdan delirdim desem yeridir.

Hani kırıp döksem diyorum.

Yırtsam,

Bağırsam avazım çıkarcasına ;

işte sana aşkım böyle …..

Diyor çoğu seven.

Sevdiği, değer verdiği her olguya.

Sevgisini şiddetle anlatıyor ve romantik olduğunu düşünüyor hayata karşı.

Nasıl olur da ,sevmek, şiddetle aynı cümle içerisinde kullanılır; bunu anlayamıyorum .

Ölümüne seven bir bireyin ,öleceği için; sevgiyi;

Dul, Yetim,Öksüz  bırakma ihtimali, evet tamı tamına yüzde yüz.

Bu nasıl sevmek?

İnsan, sevdiğiyle birlikte olur yalnız bırakmaz,

Dertlerini tasalarını, sevinçlerini hüzünlerini, varlıklarını yokluklarını ,güzelliklerini , çirkinliklerini paylaşır ve hatta daha nice ,nice, nice …

Komşu bloğumda bugün ,(http://bircanoğankul.wordpress.com) Bircan hanım, evlilik programlarına indirgenmiş evlilikleri, sorguluyor.

Ağzına sağlık çok da iyi yapmış.

Evlilikler bile artık vitrinlerden işlem görüyor,

İşlem görüyor dedim biraz ekonomik bir terim oldu ama , maddeci bir eyleme de ancak bu kelimeyi yakıştırabildim, en kibarından.

Evet , sevmeyi, sevilmeyi,

saygı göstermeyi ve görmeyi ,

gülmeyi, ağlamayı,

hatta dahasında tartışmayı, kavga edebilmeyi öğrenmeliyiz bir an evvel

Toplumsal olarak; buna ,

ACİL İHTİYACIMIZ VAR…..

Bir Cevap Yazın

