ÇOK TEŞEKKÜRLER SAYIN OĞANKUL


İnsanlar,birbirlerine faydalı davrandıkları sürece beşer olabilme özelliğini taşır kanımca.
Bu faydalı olma hali,kişinin niyetine ve ilmine göre değişkenlik gösterebilir elbette.
Ben de bu konuda size, hiç tanımadığım, ancak http://www.denizlerden.com adresindeki mesajından rastladığım BİRCAN’IN SEYİR DEFTERİ (bircanogankul.wordpress.com) adresinden bahsedeceğim. Bahsettiğim bu mükemmel siteden ulaştığım ve yazılarını okumaktan keyif aldığım Sayın Bircan OĞANKUL”hanımefendinin bloğunda bir çoğumuzun önemle paylaşacağı linklere ve konulara rastladım . Ve cesaretlendim kendi adıma neden olmasın, insanların hayatlarındaki bakış açısına sayın OĞANKUL gibi bende bir pencere neden açmayayım ki ? dedim ve bu bloğu oluşturmaya çalışıyorum.
İşte bu sebeple size çok teşekkür ederim, bana ilminizle cesaret verdiniz ve umarım ki bize katılarak paylaşacak nice dostlar ediniriz. Aynı görüşe sahip olsak da olmasak da bilgi büyür çığ gibi olur ve doğru olanı bulur. Bu sebeple tekrar tekrar TEŞEKKÜRLER SAYIN OĞANKUL

2 thoughts on “ÇOK TEŞEKKÜRLER SAYIN OĞANKUL

  1. Merhaba.
    ( Sabah bir yorum yazmıştım ama sanırım başarılı olamamışım. O yüzden tekrar deniyorum.)
    Bloğumla ilgili yazdıklarınız için teşekkür ederim. Ben de bilgiyi paylaşmaktan yanayım .
    Ne kadar çok kişiye ulaşırsak o kadar faydalı olabileceğimizi düşünüyorum.Görüşlerimize katılan olur katılmayan olur, ayrı. insanlar,birbirine saygılı olduktan sonra aralarında sorun çıkmayacağına inanmıyorum.

    Bloğumdaki yazılardan dilediğinizi bloğunuzda paylaşabilirsiniz. Madem ki ortak niyetimiz bilginin büyüyüp çığ olarak doğru yerlere varması… O halde sorun yok.

    Bloğunuzun bu yeni halini çok beğendim. Fikrinize sağlık.

    Hayırlı olsun. Kolay gelsin.

  2. Bircan hanım ;
    Kibar ve bir o kadar da özverili davranışınız hususunda sizlere teşekkürlerimi sunarım .
    Çoğalmalı ve birikimlerimizi paylaşmalıyız.
    Tüm eli kalem tutan , kafası fikir üretenlerle.
    Bu memleket bu günlere kolay gelmedi
    İnsanlar artık kendilerine diretilen hayatları değil , bilgi ile mutlu olacakları hayatları yaşamalı ve yaşatmalı.
    Kalplerdeki mühürlerin ancak ilimle ,irfanla kırılacağı gerçeğini unutmayalım
    Bizde koca balıkçının nasihat ettiği gibi “bizden sonrakilere anlatalım ”

    mutlu sağlıklı haftalar olsun

Bir Cevap Yazın

