NEREYE ? BALIKÇI BABANIN YANINA MI ?…….


Hiç dikkat edip de farkettiniz mi ?
Gündüzün en aydınlık vaktinde, karanlıklar içinde dolanan yığınları,
Her biri bir köşeye koşuşturuyor şuursuzca,hatta saldırırcasına.
Önceleri anlamaya çalıştım onları, ümitsizce,
Tam anladım derken ,anlamadığımı anladım.
Ve sordum kendime
Sona ulaşma çabası nasıl bir haz veriyor biz ölümlülere ?
Acaba benim bilmeyip de, bu yığınların bildiği neydi ?
Bunu en iyi mezarlarında yatanlar anlatabilirdi, anlayabilenlere.
Sessizce , başlarına dikilen taşlar”ın dile gelişiyle.
Kimi zengin belli, kimi yoksul ama kimi ise kim bile değil .
İsimsiz.
Hepsi koşturarak gitmiş gidecekleri yola,
Sürratle
Ve hep eksik bırakmış bir sonrakine yetişmek adına bir öncekini.
Tamamlanmamış eksik hayatlarla,oradalar.
Taki onu, Balıkçının çökmüş mezarını görünceye kadardı umutsuzluğum
O sadece balıkçıydı sağlığında
Başka şey bilmezdi enginlerden öte,
Tam yaşamıştı maviliği,
Hatta , mezar taşı bile kötü bir yağlı boyayla boyanmıştı maviye
Enginler kıskanmasın ,daha güzel bir mavi bulmuş demesin diye mi ?
Dedim ya !
Nereye koşuşturuyor bu yığınlar.
Balıkçı babanın yanına mı?
Ne diyecekler ona, imrenerek
Geç kaldık “tüh”den başka
Hala anlamıyorum bu kalabalık yığınları ben
Nereye koşuşturuyorlar
BALIKÇI BABANIN YANINA MI?………….

kalp-kalbe A

Bir Cevap Yazın

