SEHER YELLERİ ESERKEN !…….


Sabahları serin oluyor artık , dikkat etmek gerek ;
Aslında oldum olası sevmişimdir sabah serinliğini,
bana ayrı bir etkisi var.
Artık şehrin kirli havası şehir insanına bu duyguyu yaşatmasa da,
insanın doğası gereği,arıyor böyle havaları.
Sizlere bu satırları karalarken düşündüm,
Acaba kaç kişi bu muhteşem doğa olayının farkında
Yoksa,farkında değilmiyiz ?
Ruh halimizi bile derinden etkileyen,
tekdüzelikten kurtaran,
farklı olabilmeyi sağlayan
bu doğa mucizesi sanki bize bir şeyler anlatmaya çalışıyor da
biz mi anlamıyoruz ?
Doğa, farklılıkları yaşatıyor bizlere,
Ve içimize hoşgörüyü yerleştiriyor.
Ama biz onu dinlemeyip aksini yapalım diye çırpınıyoruz.
Neden ? mutlu ve huzurlu olmak varken,
Sırf, senden daha iyi olduğu için,
karşındakine bu öfke neden ?
Ben dostlarıma tavsiyelerde bulunuyorum.
Üzmeyin, yıpratmayın kendinizi,
Kendinizi sabahın serinliğine bırakın,
O, size en doğrusunu fısıldayacaktır. Endişelenmeyin……

Bir Cevap Yazın

