DENİZ KOKTU YİNE RUHUMA…..


www.vooyaj.com
Uzun zamandır denizden uzak yaşamış bir insanın ,
ilk kez hissettiği o kokuyu hissettim bugün,yeniden;
Hem de denizin tam ortasında,
Onun koynundayken.
Tüm ruhumu sarmalamış,
Bana karşılıksızlığı tarif ediyordu.
Ona dikkat kesildim tüm derinliğine rağmen,
bazen anlam veremiyordum ama o bana ısrarla hissettirdi samimiyetini
Ve dostluğunu.
Dedim ya
Bugün yine ruhumla konuştu maviş deniz,
Bana huzuru telkin etti, ruhumu okşayarak.........

http://www.dominos.com.tr

2 thoughts on “DENİZ KOKTU YİNE RUHUMA…..

  1. Denizin ruha yansıyan katrelerinde deryaya ulaşmanın huzur saklı her alemde yansıyan pencerelerde.Kokusuyla,dalgaların senfonisi ile,renginin yansımasındaki tezahürleri ile ruhun huzur aradığı,verilen huzurun en çok hissediğildi yer deniz kenarları.Nazar penceresindeki tefekkür boyutuyla ruh aynasının yansıması yürekten hissettiğimiz derya.
    Kaleminize ,yüreğinize sağlık.

Bir Cevap Yazın

